Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Ixus V2
Fra : KJA

Dato : 07-05-02 18:30

Jeg har netop (som alle andre der har bestilt) fået en email fra
ny-camera.net der forklarer at de først vil få ovenstående leveret fra Canon
i uge 27 (juli) og at dette var generelt for Europa. Nogen der ved noget
supplerende om dette? Og er der nogen der har set Canon Ixus V på tilbud
nogen steder (da det så bliver dette kamera jeg køber)?

MVH

Kåre Andersen

Fra : Manse

Dato : 07-05-02 18:50

prøv selv www.edbpriser.dk

Manse

Fra : KJA

Dato : 07-05-02 19:05

Er jeg godt klar over, det jeg søgte efter var mere om det var på TILBUD
nogen steder (butik), et kamera der har været på markedet i et godt stykke
tid kunne jo godt tænkes at blive solgt billigere end 400 kr. dyrere end den
nyeste model.... Så er der nogen der i "real-life" har set ixus v på tilbud
til under 4500 kr. eller på nettet til under 4000 kr.?

MVH

Kåre

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 07-05-02 22:03

Ja, prøv www.powerphoto.dk. De har det godtnok ikke på deres hjemmeside, men
send dem en mail og spørg til prisen. Jeg har selv køb et Ixus V samme sted
til kr. 4.298.

Henrik Hougaard

--
Fjern .nospam i emailadresse.

Fra : Dan Andersen

Dato : 08-05-02 11:47

Prøv http://www.technik4free.de/shop/index.html

de påstår, at de kan levere sofort - hvis du undersøger dette nærmere, så må
du gerne fortællde dette i denne NG