MS Windows
briani 27239
XP og reserveret båndbredde???
Fra : Søren Jensen

Dato : 07-05-02 17:30

Hejsa

Er der rigtigt at der i XP er reserveret noget båndbredde til
"hjælp/service"
eller hvad M$ nu vælger at kalde det?? Og hvordan slår man det lige fra??

MVH
Søren

Fra : // Overby

Dato : 07-05-02 17:43

> Er der rigtigt at der i XP er reserveret noget båndbredde til
> "hjælp/service"
> eller hvad M$ nu vælger at kalde det?? Og hvordan slår man det lige fra??

QoS (Quality of Service) Packet Scheduler fjernes ved at fjerne fluebenet ud
for navnet i egenskaberne for de forbindelser, der bruger den - typisk
f.eks. LAN-forbindelse

Daniel

Fra : Povl

Dato : 07-05-02 17:59

Hej Daniel

> QoS (Quality of Service) Packet Scheduler fjernes ved at fjerne fluebenet
ud
> for navnet i egenskaberne for de forbindelser, der bruger den - typisk
> f.eks. LAN-forbindelse

Jeg prøvede det du foreslog, med det resultat at ADSL-forbindelsen døde
helt. Selv om jeg satte fluebenet igen virkede det stadig ikke. Jeg fik
forbindelsen op at køre igen ved at vælge "Filer" -> "Reparer".

---
Venlig hilsen: Povl

Fra : Madsen

Dato : 07-05-02 19:41

Søren Jensen skrev:

> Er der rigtigt at der i XP er reserveret noget båndbredde til
> "hjælp/service" eller hvad M$ nu vælger at kalde det?? Og hvordan
> slår man det lige fra??

Du kan næppe mærke forskel på om det et slået til eller fra, men prøv
at kigge her: <http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=282>

Madsen.