MS Windows
briani 27239
Er Frontpage Express en del af Win Xp ?
Fra : Povl

Dato : 07-05-02 16:59

Hej

Jeg står og skal bruge Frontpage Express. Er den en del af Win Xp, og hvor
finder jeg den i så fald ?

Jeg tænkte at den måske var en del af Internet Explorer 6.0, men når jeg
kører installationen siger den bare at jeg allerede har den nyeste version
af IExplorer installeret. Jeg får ingen valgmuligheder.

Venlig hilsen: Povl

Fra : Peter Loumann

Dato : 07-05-02 17:15

Tue, 7 May 2002 17:59:07 +0200, "Povl" <nospam@adslhome.dk> wrote:

>Jeg står og skal bruge Frontpage Express. Er den en del af Win Xp

Nej.

>Jeg tænkte at den måske var en del af Internet Explorer 6.0

Nej. Programmet er udgået som del af IE, men kan muligvis opledes på
nettet.

hilsen pl

Fra : Gevaldi

Dato : 07-05-02 17:19