3Com OfficeConnect 3C855
Fra : Lars

Dato : 07-05-02 16:57

Hejsa...

Nogle der kan hjælpe mig med opsætningen af ovenstående pouter når der skal
køre en FTP på forbindelsen.

Jeg får af vide at man slet ikke kan komme i kontakt med min FTP

På forhånd tak fra Lars

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 08-05-02 19:09

Lars wrote:

>Nogle der kan hjælpe mig med opsætningen af ovenstående pouter når der skal
>køre en FTP på forbindelsen.
>
>Jeg får af vide at man slet ikke kan komme i kontakt med min FTP

Du logger ind på routeren (http://192.168.1.1), og vælger Firewall.
Tryk på 'New' knappen ud for 'Virtual Server', og angiv Server IP (din
maskine, som skal køre FTP server), og under 'Local Service' vælger du
'FTP (port: 21)'...

Herefter skulle man kunne komme i kontakt med din FTP udefra - under
forudsætning, at FTP serveren er opsat korrekt.
--
Rasmus Waehrens