Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer/pris/hvor Olympus E-20P
Fra : Ole Jensen

Dato : 07-05-02 16:17

Hej

Jeg overvejer at købe et Olympus E-20P. Da jeg lige var en tur i Boston i
sidste uge havde jeg håbet at kunne tage et med tilbage til en fornuftig
pris. Men nej. Butikspriser er næsten de samme som herhjemme. Og de var ikke
til at handle med.

Mht. garanti kontaktede jeg i dag Olympus. De kunne fortælle mig at
garantien for digitale kameraer kun gælder, hvis kameraret er købt i et EU
land. Så havde jeg købt et i Asien eller USA, så skulle det sendes tilbage i
tilfælde af evt. garantireperation. De fortalte at jeg godt kunne få
foretaget reperation i Danmark, men at dette vil koste penge.

Så kan nogle fortælle mig, hvor i EU jeg kan købe et E-20P til en fornuftig
pris? Prisen i Danmark er stadig alt for høj.

Og er der nogle her som har erfaringer med dette?

Hilsen
Ole

Fra : Tom Wagner

Dato : 07-05-02 23:12

On Tue, 7 May 2002 17:16:44 +0200, "Ole Jensen" <osj@pwc.dk> wrote:

>Så kan nogle fortælle mig, hvor i EU jeg kan købe et E-20P til en fornuftig
>pris? Prisen i Danmark er stadig alt for høj.
>
>Og er der nogle her som har erfaringer med dette?

Har du overvejet at købe et E10 i stedet? E20 er uforholdsmæssigt
dyrt, synes jeg.

Prøv fx at se her:
http://www.photoandmore.de/
eller her
http://www.digitaldepot.co.uk/

Tom

Fra : Gjøl

Dato : 14-05-02 16:20

"Ole Jensen" <osj@pwc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pris. Men nej. Butikspriser er næsten de samme som herhjemme. Og de var ikke

Hej
Jeg modtog mit idag og skal nu igang med at finde rundt i det.

Spørgsmål: Er det en fordel at købe et netkabel til den, jeg kan iøvrigt ikke
forstå at den ikke er med.