Rippe fotos fra website?
Fra : JN

Dato : 07-05-02 16:25

Hejsa!

Jeg har et site, hvor der ligger mange fotos af bil-dele.
Jeg anvender Blackwidow og Webripper, men ingen duer til det jeg vil.
Jeg har ikke adgang (403 fejl) til roden af
http://www.dette-er-et-eksempel.dk/fotos/

Men jeg ved at der ligger fra 01.jpg frem til 15000.jpg klar til at smide på
harddisken.

Hvilket program bruger jeg til dette eller hvordan konfigurere jeg
ovenstående?

Mvh JN

Fra : Christopher Tracy

Dato : 09-05-02 11:37

Hej

> [...]

> harddisken.
>
> Hvilket program bruger jeg til dette eller hvordan konfigurere jeg

Brug evt. programmet der hedder "Teleport Pro.", det kan gøre det du vist er
du efter...

/C.T.

Fra : Søren Dahl

Dato : 13-05-02 18:57

Der findes et program, der hedder Resource-Grabber, som jeg her lader
repræsentere sig selv. Er det noget?

"Welcome to the Resource-Grabber!
Grab graphical, sound and other resources from other programs and Internet
Newsgroups!
The Resource-Grabber will scan the directories and drives on your computer
and extract all contained Bitmaps, Button symbols ("Glyphs"), Icons,
Cursors, JPG/JPEG images, WAVE and RMI sound files, video clips and
animations, Text files, dynamic libraries, HTML files and much other
interesting stuff it finds inside the programs and library files in any
directory of your choice.

Additionally, the Resource-Grabber now also allows automated Newsgroup
scanning - scan any Internet Newsgroup you like for images, pictures, sound
files and other stuff while you go sleeping!

Forget painting all that stuff by yourself; forget hours of searching for
Windows-compatible button layouts ... simply use the images that are already
on your computer! The Resource-Grabber will extract many thousands of them
for you from their "hidden" locations inside the files on your PC at
enormous speed and gives you full access by saving them as regular
image/sound/video/.. - files for you."

sd