MS Windows
briani 27239
Xp
Fra : Kasper Petersen

Dato : 07-05-02 16:07

Hej Gruppe!!

Har haft WinXp installeret sammen med Windows98, men nu har
jeg så formateret det drev WinXp ligger på, men den kommer stadig ved
opstart
og spørger om jeg vil starte WinXP eller 98, hvordan får man den til at lade
være med det?????!

Mvh
Kasper

Fra : Homer

Dato : 07-05-02 16:13

"Kasper Petersen" <fam-petersen2001@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opstart
> og spørger om jeg vil starte WinXP eller 98, hvordan får man den til at

Der er én, der har svaret dig allerede, første gang du stillede spørgsmålet.
Han henviste dig til en tråd længere nede i gruppen! Det kan altså godt
betale sig at se sig lidt om. Men svaret,
der er i tråden længere nede, lyder:

/snip
Højreklik på denne puter, fanebladet avanceret, knappen
indstillinger under start og genoprettelse. sæt standard-
operativsystemet til XP og fjern afkrydsningen i feltet
"vis liste over o.s.v"
/snip

VH
Homer
*som ikke ville have svaret igen, hvis ikke han selv er relativt ny på NG og
er blevet træt af overfusende svar.

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 08-05-02 16:13

> [...]
>Homer
>*som ikke ville have svaret igen, hvis ikke han selv er relativt ny på NG og

Jamen han har jo ikke windows xp mere,drevet er formateret.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-02 17:42

Wed, 08 May 2002 17:12:31 +0200, skrev Niels Wang Hansen
<nilswang@worldonline.dk>:

>Jamen han har jo ikke windows xp mere,drevet er formateret.

Boot op med en Win 98 startdiskette.

fdisk /mbr [enter]
sys c: [enter]
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Henrik

Dato : 08-05-02 18:15

"Niels Wang Hansen" <nilswang@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:nvfiduc3oq408hku46l4q5254j53quet7s@news.worldonline.dk...

> Jamen han har jo ikke windows xp mere,drevet er formateret.

Helt ærligt ! - Er det ikke lige lovligt meget at forlange, at folk læser indlæggene ?

Henrik