er dette en sandsynlig sætning?
Fra : Arne Eckmann

Dato : 07-05-02 15:23

"4. En Datter Else, i Stærvboe skødet hos Moderen"

Jeg ved godt hvad et stærvbo er, men det drejer sig
om en umyndig arving, og der spekulerer jeg på, om
udtrykket kan være korrekt?

mvh
Arne

Fra : dannebrog

Dato : 07-05-02 15:40

næeh - mon ikke, det skal være 'i Stervbo Stædet hos Moderen' ?

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
http://www.dannebrog.subnet.dk
dannebrog@post.tele.dk
dannebrog@post.tele.dk

Fra : Arne Eckmann

Dato : 09-05-02 03:13

On Tue, 7 May 2002 16:40:00 +0200, "dannebrog"
<dannebrog@post.tele.dk> wrote:

>næeh - mon ikke, det skal være 'i Stervbo Stædet hos Moderen' ?

Ja, det er jo lidt sent jeg opdager dette svar, der var markeret som
læst, uden at være læst

Men, jo - du har jo ret. Selvfølgelig skal det være det

Tak for hjælpen!

med venlig hilsen
Arne