MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fejl i explorer.exe
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-02 15:17

jeg får tit fejl i den fil, og min computer begynder at fucke op. Hvad kan
jeg gøre for at løse problemet? Jeg har windows xp home, og jeg har hentet
alle filerne i "Windows Update" Jeg har lige formatert så der er ikke så
meget i min computer: Kaspersky Anti-Virus, eDonkey2000 og ikke andet.

Fra : Madsen

Dato : 07-05-02 15:26

peet_dk skrev:

> jeg får tit fejl i den fil, og min computer begynder at fucke op.
> Hvad kan jeg gøre for at løse problemet?

Hvad siger fejlmeddelelsen helt præcist?

Madsen.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-02 16:50

den bjælke for neden forsvinder helt, og ikonerne på skrivebordert virker
ikke. Dog virker de forskellige ting hvis jeg trykker ctrl-alt-del og der
fra vælger "nyt job" Men hvis jeg der inde fra vælger at lukke computern
eller genstarte, kommer der en fejl meddelse at explorer.exe ikke kan
lukkes.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-02 20:13

jeg tror det er mit anti virus program der er skyld i det...

Fra : Madsen

Dato : 07-05-02 20:42

peet_dk skrev:

> jeg tror det er mit anti virus program der er skyld i det...

Muligvis. KAV 4?

Se gerne: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.