Airport netværk
Fra : M. _ Fog

Dato : 07-05-02 15:10

Jeg overvejer at lavet et netværk udfra min adsl forbindelse + en hub,
med adgang for en bærbar (via airport) og for en stationær (via
ethernet-kabel) -- og vil spørge om der er nogle af jer som har
erfaringer med lign. netværksopsætning og/eller airport?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-05-02 15:45

"M. _ Fog" <fog@spaceinvaders.dk> writes:

> [...]
> ethernet-kabel) -- og vil spørge om der er nogle af jer som har
> erfaringer med lign. netværksopsætning og/eller airport?

Ja, AirPort er mam.
Hvad vil du vide?

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : NH

Dato : 07-05-02 16:40

Hvorfor HUB Airportbasen (den nye) er med port til stationær uden airport.
Pc som Mac

Niels