PHP 4.2.0 på Win 2000
Fra : Thïngmand

Dato : 07-05-02 10:53

Nogle der har inst. subj.?

Jeg kørte med 4.1.1 og ville opgradere til 4.2.0.

For det første hedder php.exe nu php-cli.exe i stedet?? Skal den døbes om?

Jeg fjernede 411 og lagde 420 ind i stedet (manuelt). Jeg omdøbte
php-cli.exe til php.exe og lagde den nye ini i c:\Winnt, konfigureret som
ved 411 - men det virker ikke! Apache kommer bare med en "misconfiguration"
fejl" Ligger jeg 411 ind igen og bruge samme ini, som 420 var testet med,
virker det fint??

Jeg har også prøvet at ændre php.exe til php-cli.exe i Apache htconf - men
lige meget hjalp det!

Havd går der galt?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-05-02 11:08

Thïngmand wrote:
> [...]
> med en "misconfiguration" fejl" Ligger jeg 411 ind igen og bruge
> samme ini, som 420 var testet med, virker det fint??

Hvilken Apache bruger du?

Jeg forsøgte mig med Apache 2.0.35 og PHP 4.2 (på WinXP) her i
weekenden. Det lykkedes ikke at få det til at fungere. Først da jeg gik
tilbage til Apache 1.3.24 virkede PHP 4.2 uden problemer.

Jeg kan se at andre har oplevet lignende problemer

--
Lars

Ret nogle af OE's fejl
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 07-05-02 11:56

"Thïngmand" <michael@FJERNthingmand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> virker det fint??
>
> Jeg har også prøvet at ændre php.exe til php-cli.exe i Apache htconf - men

Brug den php.exe der ligger i "php/sapi/" mappen, så skulle det spille...

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-05-02 15:20

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> wrote:

> "Thïngmand" <michael@FJERNthingmand.dk> skrev i en meddelelse

> "misconfiguration"

> Brug den php.exe der ligger i "php/sapi/" mappen, så skulle det spille...

da cli står for command line interface, det er noget nyt i 4.2.0

--
Henrik Hansen

Fra : Thïngmand

Dato : 08-05-02 07:57

> Brug den php.exe der ligger i "php/sapi/" mappen, så skulle det spille...

Thx!!!