Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leveringsdygtig i Fuji Finepix S602
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-02 10:59

Hej,

Er der nogen som har fundet en butik - gerne online og gerne i
Tyskland, som er leveringsdygtige i dette kamera?

Mvh Jan

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 08-05-02 16:38

Hej Jan.

Jeg vil tro, du kan købe den her

http://www.mediacheckpoint.de/

til en pris af 726 Euro inkl. tysk moms + forsendelse 37 Euro.

Jeg har ikke selv købt kamera hos dem, men forstærker og DVD-afspiller uden
problemer.

Hilsen Jens.

Fra : jørgen

Dato : 08-05-02 19:36

"Jens Lykkebo" <Lykkebo@privat.dk> wrote in message
> Hej Jan.
>
> Jeg vil tro, du kan købe den her
>
> http://www.mediacheckpoint.de/
>
> til en pris af 726 Euro inkl. tysk moms + forsendelse 37 Euro.

Hvad med moms ? Skal man kun betale de 16 % som angivet eller skal man
betale ekstra moms når varene kommer til Danmark ?

jørgen.

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 08-05-02 21:51

On 08/05/02 20:35, in article
3cd9703b$0$78753$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "jørgen"
<brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

> "Jens Lykkebo" <Lykkebo@privat.dk> wrote in message

> Hvad med moms ? Skal man kun betale de 16 % som angivet eller skal man
> betale ekstra moms når varene kommer til Danmark ?
>
> jørgen.

Hos det aktuelle firma betales kun den tyske moms, der er inkluderet i den
opgivne pris.

Hilsen Jens.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-02 06:32

On Wed, 08 May 2002 17:38:00 +0200, Jens Lykkebo <Lykkebo@privat.dk>
wrote:

> [...]
>
>til en pris af 726 Euro inkl. tysk moms + forsendelse 37 Euro.
>
>Jeg har ikke selv købt kamera hos dem, men forstærker og DVD-afspiller uden

Æv, nu har jeg bestilt hos NY Camera til €798. Og fået to mails fra
dem. Den ene hvor de bekræfter ordren og mener den bliver afsendt om 5
dage. Og en anden fra Graham dernede som mener at de får kameraet
sidst på måneden. Så det bliver spændende hvornår det dukker op.

Mvh Jan