MacGyver
Fra : Jakob Jensen

Dato : 07-05-02 10:23

Jeg sidder i øjeblikket og nyder et gensyn med min helt fra barndommen,
MacGyver. Men hvad er der egentlig blevet af ham? Jeg så ham i en film for
en del år siden, men hvad sker der med ham nu, den kære Richard Dean
Anderson?
Er der nogen, der ved noget?

Mvh
Jakob

Fra : Mogens

Dato : 07-05-02 10:29

On Tue, 7 May 2002 11:23:06 +0200, "Jakob Jensen"
<jakob.jensen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>MacGyver. Men hvad er der egentlig blevet af ham? Jeg så ham i en film for
>en del år siden, men hvad sker der med ham nu, den kære Richard Dean

De sidste par år har han haft hovedrollen i TV serien Stargate SG1.
( den rolle Kurt Russel havde i filmen af samme navn )

Stargate har kørt på TV3 ( og kommer forhåbentlig igen )

Mvh Mogens

Fra : Merete

Dato : 07-05-02 10:33

Han overtog Kurt Russels rolle i Stargate og spiller med som en af
hovedpersonerne i SG1 - Tv-serie-fortsættelsen til Stargate. TV3 sendte en
enkelt sæson af den, men købte åbenbart ikke de andre sæsoner
Jeg tror de er i gang med 5. sæson i USA nu.

http://www.stargate-sg1.com/home.html

Hilsen
Merete

Fra : N/A

Dato : 07-05-02 16:34

Fra : Jakob Jensen

Dato : 07-05-02 16:34

ja ja, manden er jo ikke superstjerne men han forstod virkelig at underholde
mig som barn i firserne. Jeg må også sige at jeg er mere glad for at ha
vokset op sammen med ham som idol end Brandon, Dylan og Kelly. Ingen af dem
kan lave en flyvemaskine ud af en æske tændstikker, en tandbørste og to
bøtter maling

Mvh
Jakob

Fra : David Schjelde

Dato : 08-05-02 10:17

"Jakob Jensen" <jakob.jensen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dem
> kan lave en flyvemaskine ud af en æske tændstikker, en tandbørste og to

Nej men Dylan kunne drikke (med meget mere), gå i seng med alle pigerne,
være ubehagelig overfor de andre OG samtidig være deres allesammens ven. Se
det synes jeg var imponerende. (hvordan fanden gør man det..........)

Mvh
David

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-02 10:27

David Schjelde wrote:

> Nej men Dylan kunne drikke (med meget mere), gå i seng med alle pigerne,
> være ubehagelig overfor de andre OG samtidig være deres allesammens ven. Se
> det synes jeg var imponerende. (hvordan fanden gør man det..........)

Sådan er der da mange mennesker der er. Desværre.

/David