IP Tracer
Fra : TjCoolMand

Dato : 07-05-02 10:07

Er der nogen der kender en IP Tracer som Neo Trace der virker i DK??

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 07-05-02 17:28

On Tue, 7 May 2002 11:06:58 +0200, TjCoolMand <TjCoolMand@tdcspace.dk> wrote:
> Er der nogen der kender en IP Tracer som Neo Trace der virker i DK??

IP tracer???

--
Jesper

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 07-05-02 19:36

"TjCoolMand" <TjCoolMand@tdcspace.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender en IP Tracer som Neo Trace der virker i DK??

Din hjerne i samarbejde med whois, traceroute og nslookup?

mvh
db

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-05-02 20:26

Daniel Blankensteiner skrev:

> Din hjerne i samarbejde med whois, traceroute og nslookup?

Du glemte at nævne www.kortsomernematoverskueogsoegepaa.dk, så man ved
hvilken bygning man skal køre den fjernstyrede cementblander igennem.
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 07-05-02 22:31

"TjCoolMand" <TjCoolMand@tdcspace.dk> wrote:

>Er der nogen der kender en IP Tracer som Neo Trace der virker i DK??

Det er godtnok længe siden jeg sidst brugte NeoTrace, men dengang
virkede den da fint i DK.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 08-05-02 00:22

> Det er godtnok længe siden jeg sidst brugte NeoTrace, men dengang
> virkede den da fint i DK.
> --
> Jesper Dybdal, Denmark.

Det samme her...

/ TDN.dk

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 09-05-02 18:09

"TjCoolMand" <TjCoolMand@tdcspace.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender en IP Tracer som Neo Trace der virker i DK??

Hop i cmd.exe (eller command.com) og brug "tracert [IP-adresse]"

Hilsen fra Peter