Java Media Framework og audio cd
Fra : Peter T. Nielsen

Dato : 07-05-02 09:55

Hejsa!

Jeg har lidt problmer med at få JMF til at virke
med audio cd'er. Når jeg følger instrukserne på
suns side får jeg en fejl der siger: "Alias
allerede i brug"!
Jeg bruger windows version af JMF og det lyder
meget som en specifik windows fejl, men jeg har
ingen ide om hvordan man kommer forbi den!
Nogle gode forslag?

Som et lille ekstra spørgsmål, så er det lykkes
mig at spille medie filer som fx. mp3 filer. Dog
kan jeg ikke få længden af musik stykket. Nør jeg
siger getDuration på en player for jeg et tal som
er meget stort. Er der også her en anden måde at
gøre det på??

Med tak for alle forslag
Peter