nye billeder :-)
Fra : Birgitte

Dato : 07-05-02 08:46

Så har vi lagt nye billeder ind af vores Norske Skovkatte killinger
I er velkommen til at kigge med.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-05-02 10:58

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Så har vi lagt nye billeder ind af vores Norske Skovkatte killinger
> I er velkommen til at kigge med.

Takker

Sjove navne i har fundet på, hvad er temaet nu..;-? jeg mener jeg
kender Godfarther men de andre..

Nå ja, timer på engelsk staves med 'h' altså hours, der er vist lige
smuttet et 'h' der

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Maj-Britt

Dato : 07-05-02 11:39

Hej

Tak for kigget - de er godt nok søde Jeg måtte også lige savle "lidt"
over billederne af killingerne's _meget_ smukke far Journey - wow sikken et
superskønt temperament han har Hvis killingerne får bare en smule af
hans sind bli'r de da overhovedet ikke til at stå for *suk*

Mvh Maj-Britt