MS Windows
briani 27239
Registreringsdatabasen
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 07-05-02 08:44

Er der nogen der har nogle gode links eller henvisning til litteratur (helst
på dansk) om brugen af registreringsdatabasen. Jeg tænker mest på hvor i
basen hvilke oplysninger er gemt. Mit aktuelle problem er at jeg har ca 15
ens maskiner i et undervisningslokale. Jeg kan så lave et image eller en
kopi af en maskine. Ønsket er så at finde ud af at gøre hver maskine unik
efter at have kopieret imaget tilbage på maskinerne. Jeg tænker på at lave
en eller anden smart x.reg fil som angiver den enkelte maskines IP-adresse,
mail-adresse, mail-konto og lignende

--
Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8, 4700 Næstved

Fra : Leony

Dato : 07-05-02 10:27

"Ivan Nielsen" <Ivan@kloge.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har nogle gode links eller henvisning til litteratur
(helst
> på dansk) om brugen af registreringsdatabasen.

Rigtig god side, desværre på engelsk:
http://www.regedit.com/

Her er der et tidligere billig hæfte som kan downloades som PDF:
http://www.knowware.dk/tuning.htm
det er på dansk.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/