Ø: Hun killing
Fra : Ole Olsen

Dato : 06-05-02 22:59

Jeg søger en hun killing.......huskat/racekat det kommer an på prisen??

--
Sanne Jørgensen
olesan@stofanet.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 07-05-02 06:35

> Jeg søger en hun killing.......huskat/racekat det kommer an på prisen??

Tjjaa.. en almindelig huskat kan du jo ofte få smidt i nakken hos diverse
landmænd... det vil sige det eneste du skal ofre er dyrlægevaccination. hvor
i mod du ofte betaler minimum 2000 kroner for en racekat...
Så der er jo stor prisforskel.. *S*

Mvh Mette

Fra : Mette Jensen

Dato : 07-05-02 12:56

"Ole Olsen" <olesan@storfanet.dk> wrote.

> Jeg søger en hun killing.......huskat/racekat det kommer an på prisen??

Kig her!

http://hn.madstoustrup.dk/markedspladsen/read.php4?f=22&i=775&t=775

Venlig hilsen Mette

Fra : Ole Olsen