MS Windows
briani 27239
Automatisk genstart
Fra : news.opasia.dk

Dato : 07-05-02 07:13

Hej

Nogle der har en god ide til automatisk at genstarte windows eksempelvis en
gang om ugen. Jeg er ikke interesseret i at installere yderligere
programmer, men havde forestillet mig noget scripting eller lignende.

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-05-02 08:08

"news.opasia.dk" <thomas@ardal.dk> wrote in

> [...]
> eksempelvis en gang om ugen. Jeg er ikke interesseret i at installere
> yderligere programmer, men havde forestillet mig noget scripting eller

Hvis det er til Windows 2000 / XP, har jeg ellers selv lavet et lille
program, som kører som en service.

Det kan sættes til at genstarte en PC men jævne mellemrum (Hver dag, hver
uge, på bestemt kl. etc).

Du må gerne få en kopi af det, hvis du vil !

--
Best Regards / Med venlig hilsen
___________

Fra : Christian Riis

Dato : 07-05-02 14:36

> [...]
> gang om ugen. Jeg er ikke interesseret i at installere yderligere
> programmer, men havde forestillet mig noget scripting eller lignende.

Åbn en kommando-prompt og kig på kommandoerne at og shutdown (brug /? for at
se mulighederne).

mvh

Christian

Fra : Thomas Ardal

Dato : 08-05-02 04:02

"Christian Riis" <riis@aagot.dk> wrote in message
> Åbn en kommando-prompt og kig på kommandoerne at og shutdown (brug /? for
at
> se mulighederne).

at kan jeg godt få fat på, men shutdown ser ikke ud til at have nogen
effekt. Anyway når jeg forsøger at køre at, får jeg at vide at denne service
ikke er startet. Hvilken service drejer det sig om her?

Med venlig hilsen
Thomas