Adgang nægtet til server!
Fra : Mikkel Krogh

Dato : 06-05-02 21:57

Hej gruppe!

Jeg har lige fået plads på en server med FrontPage-udvidelser. Jeg bruger
FrontPage 2000. Men når jeg vil udgive mit web-sted vil den ikke godtage mit
brugernavn og password ("Denne funktion kræver forfattertilladelse til
xxx.xxx.xx:80". Jeg har fået bekræftet brugernavn og PW hos udbyderen som
selv har prøvet at udgive på mit web-sted med koderne og det gik fint. Han
bruger FP 2002. Jeg troede måske at problemet lå i min firewall, så den
afinstallerede jeg - men lige lidt hjalp det.

Er der nogen der har erfaringer eller gode råd?

Med venlig hilsen

Mikkel

Fra : ha

Dato : 07-05-02 15:45

> Er der nogen der har erfaringer eller gode råd?

Det "lyder" lidt som om, det ikke er de rigtige FX extensions
der er på serveren. Jeg ved at egen erfaring, at FP ext. er
noget fintfølende stads som godt kan drille, så derfor prøv
at få ham til at installere FP ext. 2000 som passer til dit
program og se om det hjælper.

mvh
ha