MS Windows
briani 27239
hjæællpp
Fra : 5750giller

Dato : 06-05-02 21:13

4 / 10 gange jeg starter Win Me vil den ikke logge med mit netkort, min
løsning er at fjerne driveren i enhedhåndtering - genstarte - Me installere
selv driver igen - genstarter - og så virker det ---
samme problem havde jeg med mit int. modem så det kan vel ikke være driveren
det er galt med ???
hvis det ikke er - hvad er det så

hilsen Gilbert

P.S vær lige søde og lad være med at rive hovedet af mig hvis jeg er havnet
i den forkerte gruppe

Fra : Wessel Smith

Dato : 06-05-02 22:44

Jeg har ikke hørt andet end dårligt om Win ME, er derfor gået helt uden om
den. Måske d u skulle overveje det samme, men ellers. er driveren
"godkendt" af Microsoft (har den "digital signatur")?

/Carsten.

Fra : Martin K

Dato : 07-05-02 09:14

God overskrift! Den forklarer jo alt...