Operatørtjek
Fra : Fie & Erik

Dato : 06-05-02 21:04

Hej Folkens.
For nogen tid siden var jeg inde på en hjemmeside hvor de havde en facilitet
der hed "Operatør-tjek". Man kunne indtaste et mobilnr. og således få at
vide hvilken operatør nummeret tilhørte.
Nu kan jeg ikke finde siden - er der nogen af jer der kender den ?

mvh. Erik D

Fra : Sørensen

Dato : 07-05-02 05:23

"Fie & Erik" <fie.hermansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vide hvilken operatør nummeret tilhørte.
> Nu kan jeg ikke finde siden - er der nogen af jer der kender den ?

Det virker vel ikke mer siden at man kan flytte numre fra selskab til
selskab

vh.
Sørensen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-05-02 17:30

Nej, den er ikke 100% korrekt men hedder http://www.gsms.dk

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : Fie & Erik

Dato : 07-05-02 19:02

Det var godt nok en anden èen jeg havde set, men gsms.dk er lige så god, så
jeg siger mange tak.

Mvh. Erik Daugaard