SonoMemo
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-05-02 20:56

Hej NG!

Nogen der ved om der findes en liste over hvilket nummer man skal bruge til
sin SonoMemo - jeg går ud fra at det afhænger af ens telefonnummer.

Et link ville være fedt - hvis der findes noget om det. Jeg kan self. ringe
til Sonofon imorgen - men det skulle jo helst være igår - u know

*/Henrik

Fra : Sørensen

Dato : 06-05-02 21:23

"Henrik Pedersen" <hp@beone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ringe
> til Sonofon imorgen - men det skulle jo helst være igår - u know

+45 40590000 er et af dem

vh.
Sørensen

Fra : WhoopAss

Dato : 07-05-02 06:56

Nej, det er ikke til Sonomemo

-snip-

> +45 40590000 er et af dem

-snip-

regards

Whoopass

Fra : Brian Nilsson

Dato : 07-05-02 10:29

Hej

> Nogen der ved om der findes en liste over hvilket nummer man skal bruge
til
> sin SonoMemo - jeg går ud fra at det afhænger af ens telefonnummer.

Det nummer jeg ringer til er +45 40 900 800. Med mindre du mener f.eks.
7=Aflyt besked, 3= Slet besked osv.

--

- mvh. Brian Nilsson -
http://home.worldonline.dk/~brianjon/ng/visitkort.htm

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 07-05-02 13:43

Mit nr. er 40 68 06 00 (Altså til telefonsvareren)

Fra : Esben S. Hansen

Dato : 07-05-02 14:44

Min SonoMemo er 40 900 700