VolvoOceanRace nær DK!
Fra : Mikael Jespersen

Dato : 06-05-02 20:59

Som de fleste i denne NG jo nok er klar over kommer de 8 VO 60'ere der er
med i VolvoOceanRace 2001-2002 jo i danske farvande i starten af juni. Den
9. og sidste etape går fra Göteborg til Kiel, men er der nogen, der er klar
over om de skal gennem Storebælt eller gennem Øresund, og hvor kan det i så
fald bekræftes henne?

Håber på jeres hjælp - man skulle jo gerne nå at "fange" dem undervejs!

Mvh. Mikael

Fra : TVN

Dato : 06-05-02 22:12

Håber og tror på Storebælt, korteste vej, har tænkt mig at ligge mig ud for
nord Langeland.

Mvh
Thomas

Fra : Peter

Dato : 06-05-02 22:20

De skal desværre (for mig) gennem Storebælt.

Se her: http://www.oceanrace-kiel.de/indexeng.htm

Hilsen, Peter

- - - - - -

Fra : Peter

Dato : 06-05-02 22:32

"Peter" <peter@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> De skal desværre (for mig) gennem Storebælt.
>
> Se her: http://www.oceanrace-kiel.de/indexeng.htm
>
> Hilsen, Peter

(Ja, og så skal man lige op under "Race villages" og finde "Final Leg")

Fra : Lars Helboe

Dato : 06-05-02 22:54

Tak for hjælpen Peter.

Har selv ledt efter ruten i timevis

Så nu er det bare at komme ud øst for Langeland og vente.

Lars

Fra : Andersson

Dato : 07-05-02 19:13

"Lars Helboe" <loga@os.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen Peter.
>
> Har selv ledt efter ruten i timevis
>
> Så nu er det bare at komme ud øst for Langeland og vente.

Øv øv og 3 gange øv.. jeg var overbevist om at de ville gå på den anden side
af sjælland.. Nu må jeg finde en med båd i Skælskør der skal ud den dag..

Hilsen

Andy

En sejler langt fra Skælskør..

Fra : Lars Helboe

Dato : 07-05-02 20:59

Hvad skal de dog på den anden side af Sjælland???
Der går solen jo ned i den forkerte side )

Lars

Fra : Andersson

Dato : 07-05-02 22:16

> Hvad skal de dog på den anden side af Sjælland???
> Der går solen jo ned i den forkerte side )
>
> Lars

Men den kommer op i den rigtige... Måske var det fedt at se dem sejle ned
gennem øresund og forbi KBH og amager.. Jeg er overbevist om at der er mange
sejlere på den side af DK..

Hilsen

Andy

En glad sejler fra Brøndby Havn

Fra : Lars Helboe

Dato : 08-05-02 21:17

Hej Andy

Jeg ser nu sjældent solen komme op

Du har da helt ret, der ville være mange flere mennesker som kunne nyde
bådene.

Men du må altså smutte en tur til storebælt.

Lars