Dyret i ½-life
Fra : Harkonnen

Dato : 06-05-02 20:05

Hvordan nakker man det sidste dyr i ½-life - Det er en stort hjernedyr

Skal man hoppe op i hjernen på den eller skal man bare skyde løs på den `?.

Fra : Mogens

Dato : 06-05-02 21:19

On Mon, 6 May 2002 21:04:30 +0200, "Harkonnen" <awdf@ac.com> wrote:

>Hvordan nakker man det sidste dyr i ½-life - Det er en stort hjernedyr
>
>Skal man hoppe op i hjernen på den eller skal man bare skyde løs på den `?.

Ja du skal op og levere granaterne direkte i knolden på den

Fra : Onkel

Dato : 06-05-02 21:32

"Harkonnen" <awdf@ac.com> wrote in message
> Hvordan nakker man det sidste dyr i ½-life - Det er en stort hjernedyr
>
> Skal man hoppe op i hjernen på den eller skal man bare skyde løs på den
`?.

Skyd de gule trekantede krystaller der er højt oppe, skyd dem med et missil.
Når de alle er ødelagt så skyd på monstret, når det har fået nok åbnes
hjernen og du skal hoppe op og skyde direkte på hjernen, så dør den.

Læs evt.
http://half-life.gamehelp.com/walkthru/nihilanth.html

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 07-05-02 12:35

det lyder da rigtig rart, hehe.

(

Rab

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-05-02 13:32

On Mon, 6 May 2002 22:31:33 +0200, "Onkel" <noemail@noemail.no> wrote:

>hjernen og du skal hoppe op og skyde direkte på hjernen, så dør den.
Husk at der skal store doser til, det virker nærmest meningsløst
indtil det lige pludselig virker.(eller også er det bare mig der
sigtede af ******* til da jeg gennemførte ham:))
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen