Valhalla
Fra : Heidi

Dato : 06-05-02 19:47

Med fare for at Åge går totalt amok fordi der nu endelig er en,
der spørger om noget, der kunne have med dansk (eller måske
svensk) top at gøre, vover jeg alligevel pelsen.

Jeg var i weekenden til firmafest, hvor ovenstående orkester
spillede. Jeg mente nok jeg havde hørt navnet før, og det viste sig
også at mine forældre godt kendte dem, netop som noget dansktop-
svensktop pjat, som ingen (undtagen mine forældre) gider høre

Det kunne jeg dog ikke helt få til at stemme med det de spillede til
omtalte fest - det var nemlig kanongodt, med en masse fede cover-
numre, hvor der bare var gang i den.
Jeg søgte lidt på nettet efter oplysninger om dem, og stor var min
skræk da jeg fandt nogle billeder der viser 4 halvgamle mænd og 1
yngre, hvoraf kun den ene (måske to) var med i opsætningen i lørdags,
udover de to, i øvrigt rigtig gode, "juhu"piger.

Mit spørgsmål er så - har dette dansk/svenske orkester 2 faste
sammensætninger til hvert sit formål, eller har det mon været en enlig
svale at de fleste af de mandlige musikere var skiftet ud i dagens
anledning?

Ikke fordi jeg har nogen planer om at hyre dem (det bliver vist lidt for
dyrt), men nysgerrigheden sejrede, siden "indsæt-selv-nationalitet"-top
og det de spillede, ikke har meget med hinanden at gøre. Og fordi jeg
dårligt kan forestille mig at et "indsæt-selv-nationalitet"-top band kan
få så meget gang i dansegulvet, som de gjorde, med de forskellige
aldersgrupper der var med...

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-05-02 21:33

Heidi <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ab6j40$foq3a$1@ID-64059.news.dfncis.de...
> Med fare for at Åge går totalt amok fordi der nu endelig er en,
> der spørger om noget, der kunne have med dansk (eller måske
> svensk) top at gøre, vover jeg alligevel pelsen.
SVAR: Jahhh jubiiii hurrahhhh jabadaba duhhhh - jeg går da ikke amok. Der
kommar da forøvrigt altid massevis af spørgsmål om dansktop, f.eks. ang. om
en melodi man ikke kan huske eller ang. en tekst og anfg. hvilken
dansktopmelodi vi synes er bedst. Det sker da rigtigt mange gange.

Hilsen Åge