ECS K7S6A
Fra : Christian Simonsen

Dato : 06-05-02 19:14

Hej gruppe

Jeg har installeret et ECS K7S6A i et midi-tower kabinet fra Zitech. Jeg har
problemer med at forbinde de udvendige USB-porte med bundkortet. Der er
følgende:

4 x 2 ens kabler:

2 x 5V+
2 x Ground
2 x D-
2 x D+

Jeg forsøger at forbinde til LUSB1 på bundkortet. Jeg kan ikke få det til at
virke. Jeg har besøgt producentens hjemmeside - uden held.

Er der nogen der har en mere udførlig vejledning til dette ? Jeg har svært
ved at komme fra manualens beskrivelse på side 28 til det praktiske på
bundkortet.

Iøvrigt et godt og billigt bundkort, jeg har samlet 3 PC'ere med dette uden
problemer, -dog uden udvendig USB

På forhånd tak.

Christian Simonsen
Christian@Simonsen.tdcadsl.dk