hvordan henter man en fuld version af IE ?~
Fra : jakob

Dato : 06-05-02 18:29

Jeg har modem derhjemme, men mulighed for adsl på arbejde. Jeg forsøgte
at hente ie6 på arbejde så jeg kan installere den derhjemme men jeg
kunne kun hente det lille setup program. Ka det virkelig passe at man
ikke kan hente en fuld version så jeg er fri for at overbelaste min
telefonlinie ???

Hygge

Jakob

Fra : Leony

Dato : 07-05-02 10:09

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne kun hente det lille setup program. Ka det virkelig passe at man
> ikke kan hente en fuld version så jeg er fri for at overbelaste min

Måske du kan bruge denne under webbrowsers:
http://itsweb.hartford.edu/download_depot/download_depot-w95nt.html

Hvis du opgardere din IE på arbejdet, så ligger opdateringen i en mappe i
roden af dit c drev.
Med indholdet i denne mappe skulle du kunne installere IE på andre
computere.

Endvidere ligger IE 6 på alle forside cd-rommer til computerblade. Hvis du
ikke har et selv, så kender du garanteret en som har et computerblad.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/