The Hole - hvor kan man købe den?
Fra : Lisbeth

Dato : 06-05-02 18:13

Filmen The Hole (efter en roman af Guy Burt) er kommet på DVD først i april.

Har filmen været vist i biografen eller der den gået direkte på
leje/købe-markedet?

Jeg kan kun finde filmen på Amazon.uk - i region 2. Vil en sådan dvd være
med danske undertekster?

Men hvad, det kan jo være jeg falder over den i Fona....

Hilsen Lisbeth

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-05-02 18:28

"Lisbeth" <2traun@mail.dk> writes:

> Men hvad, det kan jo være jeg falder over den i Fona....

jeg har set den til udlejning i Blockbuster.

Anmeldelse:
http://www.uncut.dk/UNCUT/anmeldelser/hole.html

Fra : izeqb

Dato : 06-05-02 19:48

>jeg har set den til udlejning i Blockbuster.

Og jeg har set den i Playtime, så den må være i DK

Fra : Lisbeth

Dato : 06-05-02 20:07

Tak for hjælpen.

Hilsen Lisbeth