> Har du sørget for det papirarbejde jeg skrev om i Message-ID:
> <news:3CD5AC4E.B50C1679@niels-ebbesen.net>, for med den holdning, så får
> med garanti brug for det....
>
> PS: Var det nødvendigt at lave en ny tråd...?
Ja, jeg har fået en kvittering derinde fra, hvor de selv har påskrevet
garanti-datoen.
Jeg startede det som ny tråd fordi jeg ikke mente at oplevelsen ikke konkret
knyttede sig til min scanner, men at det kunne have været hvem som helst med
et hvilket som helst produkt. Eksempelvis en printer: "jamen det er en
gammel model", "måske det har været der hele tiden, du har bare ikke lagt
mærke til det før nu", "vi har aldrig haft sådan en til reparation før, så
den fejler sikkert ikke noget".
I øvrigt er det ikke kun Canon der repareres det pågældende sted. De er vist
nok også
officiel HP reparatør i Danmark, samt flere andre mærker. Læs mere på
www.itservice.dk Så jeg synes det var påkrævet at bringe en advarsel om hvad
man måske vil kunne forvente det pågældende sted, eller i hvert fald af
pågældende reparatør (nørd-hængevom-fedtede cowboybukser-typen...).
Jeg bliver bare chokeret over at man kan komme med den slags udtalelser
omkring et produkt, når man ikke har set et eneste scan fra den. Tænk hvis
automekanikeren havde den holdning: "arhj, der er sgu ikke noget galt med de
bremser, det er jo en gammel bil..."