5210 sms-besked problem
Fra : Philip Olsen

Dato : 06-05-02 17:24

Hej NG

Jeg har købt en nokia 5210, men når jeg sender flere sammenkædede
sms'beskeder, får modtageren en besked med noget at teksten og meddelses "
*tekst mangler ".

Nogen der kender til dette, hvorfor gør den det.

Skal der opdateres noget ?

Philip

Fra : Christian Larsen

Dato : 06-05-02 23:21

Hej.

Hvilken tlf. er modtager tlf.'en? (kan den modtage "concatenated sms"?).

Fra : Philip Olsen

Dato : 07-05-02 14:47

"Christian Larsen" <bryske@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvilken tlf. er modtager tlf.'en? (kan den modtage "concatenated sms"?).

Det er en 3330 - og 3310 gør det også.

Philip