MS Windows
briani 27239
Fax-program til Windows 98
Fra : Mette Henriksen

Dato : 06-05-02 17:14

Hej

Jeg har lige fået foræret en scanner, og med den var der et program der
kunne afsende en fax direkte fra scanneren. Når jeg prøver det, spørger
den imidlertid hvilket program jeg vil bruge til at afsende den, så jeg
går ud fra at jeg mangler et program på min maskine.

Er der nogen der kender et gratis fax-program der kan sende til
fax-maskiner?
Jeg har forbindelse til internettet over et LAN.

Venlig hilsen Mette

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 06-05-02 17:15

"Mette Henriksen" <henriksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3CD6ABD4.8050801@adslhome.dk...

> Er der nogen der kender et gratis fax-program der kan sende til
> fax-maskiner?

Der ligger et på din Windows 98 CD-ROM, ellers kan Outlook2000 / XP benyttes.

> Jeg har forbindelse til internettet over et LAN.

Kræver også et Fax-Modem.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Mette Henriksen

Dato : 06-05-02 19:07

> Kræver også et Fax-Modem.

Er det virkelig nødvendigt? Findes der ikke en eller anden måde man kan
faxe over internettet på?

Fra : ha

Dato : 06-05-02 19:28

> Er det virkelig nødvendigt? Findes der ikke en eller anden måde man kan
> faxe over internettet på?

Jo da http://www.savetz.com/fax/

Fundet således:
http://www.google.com/search?q=fax+internet&hl=da&lr=