K7SEM
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 06-05-02 17:07

Lidt info vedr. min upgrade til ovenstående MB
Jeg installerede torsdag MB med en klods nye 256MB PC133 SD-Ram i.samt nyt
a-drev og ny Aopen 52x CD-Rom drev
Beholdt min nuværende HDD med alle mine "gamle" data på samt HP CD-RW ,
satte alt dette ind i et nyt Codegen 6038L kabinet!
--
Starter maskinen op med mit eksisterende win2k og får blå skærm: Hvis det er
første gang du ser denne...........skal du re-boote!

--
Med venlig hilsen/With best regards
Peder Hansen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 06-05-02 21:40

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Brugte hele weekenden på at gen-installere progz!
> Det ser ud til , at når man skifter MB - er det bedst at lave en clean
***********

Jep..det er ENESTE ting at gøre hvis man vil undgå bøvl...

Iævrigt er K7SEM et suverænt godt board.
Vi bygger daglig ca. 15 maskiner med dette board,
og har i tidens løb kun haf 2-3 stykker som ikke virkede...

Herligt board, lige til at gå til, og pisse stabilt..

MVH

Fra : Bachelor

Dato : 06-05-02 23:18

> [...]
> Det ser ud til , at når man skifter MB - er det bedst at lave en clean

Det er fordi du går til et andet chipset, ikke sandt ? Men i øvrigt er
det sikkert rigtig, der er sikkert forskellige funktioner og opsætninger
i BIOS mm

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 07-05-02 00:33

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser ud til , at når man skifter MB - er det bedst at lave en clean
> install!
> Det var bare det jeg ville sige!

Ok, det får lige mig til at ville spørge om noget.

Passer rygterne om problemer med for meget hardware skift inden for en kort
tidsperiode under XP-Home?

Køre selv XP-Pro og har ingen problemer med meget hardware-skift.

--
Ulrik Christiansen
@: usenet@uac.dk * Homepage: www.uac.dk