Rejsetips til Norge eller Sverige!!!!!!!?
Fra : Anders Lund

Dato : 06-05-02 16:21

Hej!

HVOR SKAL VI REJSE HEN??????!!

Jeg selv og 2 kammerater skal til Norge eller Sverige til sommer!
Vi fisker med flue, og vil fiske efter bækørred og stalling.....måske også
et par dage efter laks!!?
Vi har ikke noget imod at køre lidt efter "stedet", og vi er mest til den
uspolerede natur, uden alt for mange mennesker.
Vi regner med at medbringe telt, så overnatning er ikke noget problem.
Er der nogen i denne NG, som bare lige ligger inde med "stedet" , så skriv
endeligt....
Ellers er vi også taknemmelige for links, som fører os hertil.....

Tak til alle som svarer

Mvh.
Anders Lund

Fra : Niller©

Dato : 06-05-02 17:10

jeps her er stedet http://home13.inet.tele.dk/neholler/ om Rogens
naturreservat og minsanten også lidt om Laks .

Fra : Mich@el

Dato : 06-05-02 18:34

Hejsa.

Anders Lund wrote:

> [...]
> Vi har ikke noget imod at køre lidt efter "stedet", og vi er mest til den
> uspolerede natur, uden alt for mange mennesker.

Så er det her:
http://www.bjerkreimselva.no/norsk/index.htm

3 timers kørsel fra Kristianssand. (Hirtshals-Kristianssand)

God elv med fine fangstchancher. Mange gode ørredsøer, ikke så langt til
kysten med fine havørreder og laks.

Elven er ikke overrendt, har selv fisket der de sidste 3 år.

Mvh.
Michael