3com Office Connect LAN Modem
Fra : JR

Dato : 05-02-01 21:53

Hej,

Har lige anskaffet et 3com LAN Modem og installeret det på mit hjemmenet som
har en win2k server. Jeg kører med faste ip adresser og har angivet LAN
Modemet som DNS server.

Jeg efterlader min pc i en halv time med alle programmer lukket (også på
serveren) bortset fra ICQ 2000. Loggen viser så, at jeg har været online med
ca. 2-3 minutters mellemrum mens jeg har været væk.

Hvorfor? Er det ICQ?

Jakob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-02-01 23:14

> [...]
med
> ca. 2-3 minutters mellemrum mens jeg har været væk.

Det lyder meget sandsynligt...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 09-02-01 15:06

"JR" <jakob.rohde@privat.dk> wrote in message
> [...]
med
> ca. 2-3 minutters mellemrum mens jeg har været væk.

Du kan jo lave et lille forsøg hvor du varierer forholdene (med og uden
ICQ ) for at finde ud af det.