Serielport check
Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 05-02-01 15:59

Hvordan kan jeg finde ud af, om min serielport kan køre med over 115 kbit
(så jeg kan bundle ISDN)? Er der et program der helt sikkert kan
identificere det og fortælle hvad den højest mulige hastighed er? Der er jo
nogle, der bare skal have en ny driver.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-02-01 17:10

Mon, 5 Feb 2001 15:58:59 +0100, skrev "Anonym A.K.A. mig"
<ole321@yahoo.dk>:

>Hvordan kan jeg finde ud af, om min serielport kan køre med over 115 kbit
>(så jeg kan bundle ISDN)? Er der et program der helt sikkert kan
>identificere det og fortælle hvad den højest mulige hastighed er?

Jeg går ud fra, at du har ISDN, så prøv at bundle og brug Windows
Systemovervårgning og se hvilken hastighed du får.

Hvis du ikke når over 115.000, så kan du muligvis bruge shsmod til at
opnå en højere hastighed.
Det afhænger af dit bundkort og styresytem, om du kan bruge det.
Men der medfølger et tjekprogram og er under 100 KB at downloade.

Hentes på <URL: http://www.devdrv.com/shsmod/>.

med venlig hilsen
Knud
--