MS Windows
briani 27239
vedr. partition magic
Fra : Øistein wind

Dato : 06-05-02 15:07

Hejsån...
Kan man godt splitte sin hd op i flere dele, når der i øjeblikket kun er en
partition? altså uden at miste de data der ligger på sin hd?
Og dette kan jeg vel godt gøre i partition magic ik'?
Hilsen Øistein

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 06-05-02 15:25

Øistein wind skrev:

> [...]
> partition? altså uden at miste de data der ligger på sin hd?
> Og dette kan jeg vel godt gøre i partition magic ik'?

Jepper, netop fordelen ved det program at det ikke sletter ens data ved
opsplitning

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Øistein wind

Dato : 06-05-02 15:36

Yes. Det tænkte jeg nemerlig nok, så nu går jeg igang. tak for hjælpen hr.

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-05-02 15:30

Mon, 6 May 2002 16:07:00 +0200, "Øistein wind" <oistein.wind@gmx.net>
wrote:

>Kan man godt splitte sin hd op i flere dele, når der i øjeblikket kun er en
>partition?

Ja

>altså uden at miste de data der ligger på sin hd?

Ja. Tag dog back op af vigtigt, bare for alle tilfældes skyld.

>Og dette kan jeg vel godt gøre i partition magic ik'?

Jo. Hvis du hat NTFS, skal du have fat i ver. 7.

hilsen pl