Ups!
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 06-05-02 13:53

Hej
Jeg har lige hentet hvalpen (6 måneder gl. Labrador) inde hos naboen. Jeg
var ved at slå græs for første gang i år. Åbenbart var han blevet bange for
græsslåmaskinen uden at jeg så det og så løbet igennem hækken ind til
naboen.
Hun sad og hyggede sig på terrassen og havde slet ikke noget imod Catos
besøg. Da hun er islænding kneb det lidt med at forklare at han bare var
blevet bange. Hun har et par katte der ofte sidder på vores terrasse så mon
ikke at det kan gå lige op?
Bare nu ikke Cato tror at kan bare kan løbe derind når han keder sig.
Vibeke L

Fra : Ann K

Dato : 06-05-02 22:30

Hejsa.
Vibeke Skrev:
>Bare nu ikke Cato tror at kan bare kan løbe derind når han keder sig.
<> Hæ - hvis jeg var jer, ville jeg omgående finde ud af, hvor han
smutter igennem hækken... Det har åbenbart været mægtig hyggeligt sådan
at gå på besøg - så det vil han da sikkert gøre igen!
Det gav lidt problemer, da vi for nogle år siden fik nye naboer.. Sif
var nemlig vant til at hun bare kunne hoppe igennem et passende hul i
hækken, når hun fik lyst til at besøge "Søde Svend" (læs; Naboen), der
altid havde cocktailpølser i køleskabet.... Og den ordning kunne man da,
efter hendes mening, sagtens fortsætte med, også selv om det var nogle
helt nye mennesker som boede der nu *sss*
Nå, ja, der var en fordel - vi fik lært vores nye naboer at kende! ))
Og indhegnet haven ordentligt!

Mvh Ann.

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 07-05-02 10:04

Ja, det er vist en god ide med et hegn. Her til morgen var han IGEN gået
igennem hækken. Ellers bliver det nok en dum vane. (eller god vane, hvis man
spørger Cato).
Ja, for selv om naboen synes det er sjovt lige nu er det jo ikke sikkert at
de bliver ved med det når Cato bliver stor.
Eller der kommer andre naboer som hos dig
Hilsen Vibeke L