Utidig afbrydelse???
Fra : P. Sørensen

Dato : 05-02-01 13:47

Hej, hvem kan hjælpe.
Jeg har et Diva modem og en alm. isdn forbindelse.
Hvis jeg nu er på nettet, kan min kone godt bruge telefonen samtidig. FInt
nok. Men hvis jeg så AFBRYDER min netforbindelse, ja så afbrydes
telefonen samtidig!
Hvorfor? Hvad kan jeg gøre for at modvirke dette?
Tak for hjælpen.
P. Sørensen

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 05-02-01 17:51

"P. Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefonen samtidig!
> Hvorfor? Hvad kan jeg gøre for at modvirke dette?

http://www.opasia.dk/kundeservice/isdn2/diva/diva_luk_internet_lukker_telefo
n.shtml
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv, og ikke TDC Internet"