BeoLine 6000 - tilslutning af analog telef~
Fra : Poul L

Dato : 05-02-01 12:11

Hvordan tilsutter jeg en BeoTalk 1200 til den nye BeoLine 6000 ISDN terminal
???

Hvis ikke man kan dette, hvordan tilslutter man så en anden telefonsvarer
til Beoline 6000 ?? Fabrikat / model ???

MVH
Poul L

--
Please remove the 'x' in front of my e-mail address if you reply by e-mail

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-02-01 13:08

> Hvordan tilsutter jeg en BeoTalk 1200 til den nye BeoLine 6000 ISDN
terminal
> ???

Det gør du ikke

> Hvis ikke man kan dette, hvordan tilslutter man så en anden telefonsvarer
> til Beoline 6000 ?? Fabrikat / model ???

Beoline 6000 er en ISDN-DECT gateway og de eneste terminaler der kan
tilsluttes er DECT-terminaler (oftest trådløse telefoner) du skal derfor
have fat i en trådløs telefonsvarer, hvis en sådan findes.
Du kan også købe en decideret ISDN-telefonsvarer eller sætte din beosvarer
på en A/B adapter

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Poul L

Dato : 05-02-01 13:51

Hej Martin,

Med er der udgang på BeoLine ISDN for tilslutning af D/A konverter, eller
kan den kun fungere som ISDN-DECT base/gateway ?????

MVH
Poul L

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:HIwf6.15688$zw.285148@twister.sunsite.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-02-01 22:42

> Med er der udgang på BeoLine ISDN for tilslutning af D/A konverter, eller
> kan den kun fungere som ISDN-DECT base/gateway ?????

Jeg kender ikke specifikt produktet men jeg vil tro det sidste
Det forhindrer dig dog ikke i at sætte en Lasat/Eicon på samme linje...