Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cobra G-pod i DK?
Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 06-05-02 12:18

Hej

Kan man købe subject i DK, eller måske tilsvarende lille smarte sag?

mvh Lars

Fra : Per Madsen

Dato : 06-05-02 12:23

"Lars Myrthu Rasmussen" <lars_nospam@myrthu.net> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan man købe subject i DK, eller måske tilsvarende lille smarte sag?

Hvad er det lige det er ?

Hilsen,
Per

Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 06-05-02 12:57

En lille tripod.

Se bl.a. her:

http://www.digitalsecrets.net/secrets/Naccessoryupdate.html

Fra : Per Madsen

Dato : 06-05-02 21:38

> En lille tripod.
>
> Se bl.a. her:
>
> http://www.digitalsecrets.net/secrets/Naccessoryupdate.html

OK, tak.

Den type kan man i hvert fald købe her i Vejle. Jeg har selv en lille en med
ben, som kan bøjes i vilkårlig vinkel (49,95 i den lokale fotoshop).

Hilsen,
Per

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 07-05-02 21:25

> Den type kan man i hvert fald købe her i Vejle. Jeg har selv en lille en
med
> ben, som kan bøjes i vilkårlig vinkel (49,95 i den lokale fotoshop).

Ja, den har jeg også set flere steder. Jeg har selv en "kaiser"-fidus, der
ligner den der cobra-fidus, og som er købt i en alm. fotobiks i DK

Frank

Fra : Tom K.

Dato : 08-05-02 15:12

> Se bl.a. her:
>
> http://www.digitalsecrets.net/secrets/Naccessoryupdate.html

Hvad med deres "Mastering Nikon Digital Cameras" e-book....kan den købes i
DK eller evt. Tyskland??

-Tom-V4.0