*STØN* det kan vi skam også godt li'!!
Fra : Pernille Scharff

Dato : 06-05-02 12:41

Hej allesammen,

er det bare mine misser der er dybt mærkelige??? Jeg sad i sofaen med en
god bog og en pose vingummier. Begge katte opfører sig som om de er helt
vilde for at få en vingummi! Men det er de jo altid hvis man spiser
noget - indtil de har konstateret at de ikke kan lide det. Så jeg
stikker lidt for sjov en vingummi ned til dem og siger at de jo ikke kan
lide det alligevel - Ce'Nedra snupper vingummien ud af hånden på mig og
spæner til nærmeste "sikre" sted hvor hun gumler den i sig med alle tegn
på begejstring - mens Silk prøver at få hele hovedet og begge forpoter
ned i posen for at få en også! Nu mener jeg jo ikke at vingummi lige er
det bedste guf for mislinger, så jeg hentede nogle af deres egne
"vingummier" = stænger af tørret fisk og de var da også populære....
Senere på aftenen sad Ce'Nedra og gumlede vingummi igen, hun havde lige
været oppe på bordet og hente en ud af posen!!! Man kan da snart heller
ikke ha' noget som helst i fred for de to...

Pernille (køber aldrig mere vingummi...)

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 06-05-02 13:06

-- Ja, her har jeg netop forsøgt at spise en yoghurt med jordbær. LilleSkrig
var helt vild og den ene hund: Cato, sad og tiggede. Så da jeg var færdig
fik katten (LilleSkrig) hvad der kunne være på skeen og Cato fik resten af
bægeret.
Vibeke L

Fra : Pernille Scharff

Dato : 06-05-02 13:23

*grin* jeg kan lige forestille mig LilleSkrig skriiiiiige op for at få
noget....Skriger hun stadig lige så meget som før hun blev
neutraliseret?

/Pernille

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 06-05-02 13:46

Hej igen
Nej, faktisk skriger hun endnu mere efter at hun er blevet neutraliseret,
suk!
Nu er hun så kælen at hun tror at vi skal snakke med hende hele tiden. Hun
er også utrolig kælen overfor hundene, det betyder at hun går rundt imellem
benene på dem (det er labradors) og skriger dem ind i ørene. Kommer de så
til at træde på hende får de (og vi) det at vide med højlydte skrig.
Desværre har neutralisationen ikke hjulpet på hendes forhold til de andre
katte. Hun er en enspænder der tror at hun ejer os alle her i huset. Så vi
må nok vænne os til at sådan er hun bare.
Hilsen Vibeke L

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-05-02 19:58

Ja sådan en sliktyv har jeg også gående. Choko !!!!
Hendes 4 ben bliver forvandlet til 4 arme når der er slik i skålen
Hun kommer "tilfældigt" forbi, og på et splidt-sekundt er lufferne i skålen
og hun har neglet lige den slik-ting hun har udvalgt sig.....

Nina
Tender Tribes

Fra : Trine Piltoft

Dato : 06-05-02 21:57

Hej allesammen,

> er det bare mine misser der er dybt mærkelige???

Nej da, hvad regnede du med ? :0)

Min Tøsse har også en meget stor forkærlighed for vingummi. Specielt
det der lækre bløde noget med sukker på som man får til jul. Hun
stjæler det lige så snart hun kan se sit snit til det, meeeeeeen hvis
hun så da bare spiste det hele........næ nej, madonnaen stjæler dem,
tygger lidt på dem, slikker MEGET på dem, og efterlader dem derefter
våde" på gulvtæppet, hvor et eller andet idiotisk menneske (mig), kan
træde i dem, så de kan blive tværet rigtig godt ned i gulvtæppet.
Behøver jeg at fortælle, at jeg efter at have haft den dejlige kat i 7
år stadig er så dum at jeg ikke har lært det, og laver kvajeren mindst
en gang hver december :0) ?

Hilsen Trine (der åbenbart stadig køber vingummi)

Fra : Pernille Scharff

Dato : 07-05-02 07:29

Det er da beroligende at det ikke kun er mig der har den slags mærkelige
husdyr...

Måske er det bare fordi ingen af vores misser har læst de kattebøger
hvor der står at katte ikke kan smage sødt??

/Pernille (og Ce'Nedra, der i går tyggede lystigt på bindet af
"Robinson's Genetics for Veterinarians and Cat Breeders...)

Fra : Britta Larsen

Dato : 07-05-02 12:23

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse

> Måske er det bare fordi ingen af vores misser har læst de kattebøger
> hvor der står at katte ikke kan smage sødt??

Kan der være noget om ;)

Jeg har oplevet en kat sidde og tigge efter vanijekranse *he* og den
spiste den også :)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : AEK

Dato : 07-05-02 12:43

Hejsa !

Af underlige ting her kan nævnes :

- Aloe Vera ( Tøsen )
- Chips ( Oscar )
- Hvidløgsflutes ( Alle )
- Risi Frutti ( Alle )
- Rugbrød ( Tøsen )
- Tomat ( Tøsen )

Hilsen
Anya, som er ved at male HELE lejligheden !
Det kan siges, at det er meget spændende :
-Tøsen hiver tapen af listerne.
-Tilde hygger med plastposer.
-Oscar styrer det hele fra stigen.