*ufrivillig* rejsning i søvne & i almidnel~
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 05-02-01 22:55

jeg ser der køre nogen brandfarlige tråde om dettte emne PT- de er
belvet så lange jeg sgu dårligt tør hoppe ind :)
men nu er det jo sådan at jeg tror de fleste af os går og bliver lidt
liderlige nogen ganeg om dagen i perioder mere ind andre nogen mere
ind andre etc.
Nu kan kvinder jo bedre kamuflere det ... med mindre man lægger mærke
til brystvorterne - hvad så også kan skylles flere andre ting en kold
vind noget indre what ever ...eo ipso andte ind liderlighed.
men en REJSNING hos en mand - den overlader jo ikke meget til
fantasien !!!
NU mener jeg at have læst et sted at en mand har ca rejsning
startistisk 30 gange på en 8 timers søvn .. dynen falder af ...der
ligger han ... rejsningen er der , man høre skirget før det kommer ;)
eller hwa ?
det kan jo også komme for at slægte min elskede på i mens man sider og
køre i bus da man er tilbøjelig til at drive over i dagdrømerier
fantasier , hvor af disse kan være af erotisk karekter og hvis man
ellers ikke er for paranoid på fremmed menneskers vegne .. så er bulen
der jo bare , er den gal ?
MvH
Bo
der vil gøre hvad som helst for ikke at eje en kasse cykel !

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 06-02-01 00:24

> [...]
> fantasier , hvor af disse kan være af erotisk karekter og hvis man
> ellers ikke er for paranoid på fremmed menneskers vegne .. så er bulen

Hvad er det helt præcist du spørger om Bo ?

-Christian der udbeder sig et reader digest af ovenstående

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 06-02-01 04:36

On Tue, 6 Feb 2001 00:24:23 +0100, "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote:

well "Gergen" der blev til : "Christian 'CeeJay' Jensen"
>Hvad er det helt præcist du spørger om Bo ?
hvis der intet er i teksten der er apelre til din forstand - så videre
jeg det formåløst - at begynde at redegøre for det her !
men efter som du nu gerne vil lave en lille flame gang i den her - det
kan jeg well næppe forhindre dig i men blot appelere til at du går med
hvor du høre til i :dk.snak.mudderkastning
også kan du srøjte flame ointerede indlæg ud her - hvad folk i reglen
rat hurtigt bliver trat også for du en byge af klager også bliver du
enten lukket indgår et forlig med tele-dk eller en tro & love
erklæring - ellers så bliver du ignoreret ihejel og taber interessen
for det.
hvor om alting er så kan du jo skirve flame indlæg til mig her også
hvis alt gik nogenlunde fornuftigt så ku jeg svare og fut dem i
edkikketen - men det gider jeg sgu egntligt ikke HER men jeg skal
gerne tage dig i mudderet .
så plonk i dss som både "Gergen" & "Christian 'CeeJay' Jensen" så kan
du selvføligt skifte alias & e-mail adresse med tiden udbyder.
din slags kommer der ALTID noegen stykker i kvartalet de plejer godt
nok at være svensker.

EOD.
*plonk* i dss
Chokmah

fut :
dk.snak.mudderkastning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 06-02-01 04:58

On Tue, 6 Feb 2001 00:24:23 +0100, "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote:

well "Gergen" der igen blev til : "Christian 'CeeJay' Jensen"
der ca en måned om året køre en flame serie i dss
>Hvad er det helt præcist du spørger om Bo ?
hvis der intet er i teksten der er apelre til din forstand - så
findere jeg det formåløst - at begynde at redegøre for det her !
men efter som du nu gerne vil lave en lille flame gang i den her - det
kan jeg well næppe forhindre dig i det men blot appelere til at du går
med hvor du høre til i :dk.snak.mudderkastning
også kan du sprøjte flame ointerede indlæg ud her - hvad folk i reglen
rat hurtigt bliver trat også for du en byge af klager også bliver du
enten lukket indgår et forlig med tele-dk eller en tro & love
erklæring - ellers så bliver du ignoreret ihejel og taber interessen
hvad inlægs perioderne i 1999 & 2000 tyder på.
[...]
din slags kommer der ALTID nogen stykker i kvartalet de plejer godt
nok at være svensker.

EOD.
*plonk* i dss
Chokmah

fut :
dk.snak.mudderkastning

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 06-02-01 22:48

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> du selvføligt skifte alias & e-mail adresse med tiden udbyder.
> din slags kommer der ALTID nogen stykker i kvartalet de plejer godt

Bo.. Du er _noget_ hurtigt ude her med beskyldninger ..
... Jeg havde bestemt ikke ventet at blive svinet til da jeg udbad mig mere information.
Og er din vrede engentligt rettet mod mig ?

Hvem er "Gergen" ? Og hvad har han/hun gjort dig ?

Jeg bryder mig ikke om dine beskyldninger, trusler,
racistiske forudfattede bemærkninger om svenskere og grundløse nedgørende hentydninger
omkring min intelligens.

Jeg synes det er dårlig takt fra din side.

Og du må da også kunne huske mig .. jeg har skrevet i den nyhedsgruppe længe (ikke så
hyppigt dog .. det er svært at følge med en den enorme strøm af nye indlæg hver dag).
Ydermere har jeg altid underskrevet mig som enten Christian 'CeeJay' Jensen eller mit
fulde navn - Christian Cann Schuldt Jensen.
Og altid saglige indlæg og kommentarer.
Du har da også svaret på mine indlæg før .. og med betydeligt mere pli end denne slandren.

Og angående 1999 & 2000 så boede jeg i udlandet ( Sverige .. faktisk .. ikke et ondt ord
om dem tak. ) og havde ikke adgang til denne nyhedsgruppe uden større besvær.

Mvh
Christian Cann Schuldt Jensen

--
When I was young we didn't ,---.
_,-=-._ ,-- have websites like this. | |

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 07-02-01 02:17

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> writes:

> Bo.. Du er _noget_ hurtigt ude her med beskyldninger ..

Christian, Bo beskylder rutinemæssigt folk for at være
børnemishandlere, lystmordere, pædofile og andet godt. Så vidt jeg
har forstået opfatter Bo det som interresant konversation. Bo har det
med at snakke sort, men han tænder helt af indlæg der kan opfattes som
kritik af hans evne til at skrive og stave. Så tilter han, som du
netop har oplevet.

Bo mener det imidlertid godt og er derfor accepteret af det store
flertal af gruppens brugere. Du kan vælge at opfatte Bo som den
underlige, men i grunden harmløse landsbytosse, eller du kan sætte ham
i din killfile. Lad dig endelig ikke genere af ham, og prøv ikke at
tale ham til rette - det giver bare endnu mere støj.

/Lars
--
No one can escape the transforming fire of machines. -- Kevin Kelly

Fra : FreYa

Dato : 07-02-01 06:39

"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk>, skrev:

Hej Lars og Christian

>Bo har det
>med at snakke sort, men han tænder helt af indlæg der kan opfattes som
>kritik af hans evne til at skrive og stave. Så tilter han, som du
>netop har oplevet.

Jamen, det gør jeg da også! Jeg tilter fordi jeg _ved_ at hver eneste
gang, der falder kommentarer vedr. stavningen og i det hele taget den
skriftlige formulering, så sidder der andre end mig, der bliver sure.
Måske skriver de om det i et indlæg. Måske sidder der een, måske
sidder der 10, hvorom alting er, så skaber det med garanti en masse
støj.

Det er ikke bare af personlige årsager at jeg tilter, når der falder
kommentarer vedr. Bos stavefejl, eller sort snak, den slags
kommentarer har altid irriteret mig, fordi hvis det får lov til at stå
uimodsagt, så sidder der en skabslæser, eller flere, og bekræftes i,
at ikke _alle_ kan skrive på usenet.

Debatten efterfølgende, kan jeg også godt undvære, altså den vi har
gang i lige nu. Jeg ærgrer mig hver eneste gang en debat afspores, som
nu, bare fordi en enkelt person lige skulle lufte sin irritation over
stavefejl.

Det er støj, støj, støj og langt værre og forstyrrende for debatten
end stavefejl og volapyk.

Det er naturligvis beklageligt at der falder beskyldninger, men jeg
har det selv sådan, at når een person starter med at punke en anden,
for eksempelvis stavefejl, og så der er nogen der følger trop(hvilket
der ofte er, den slags smitter åbenbart) ja, så tænker jeg tit på om
der er tale om en slags sockpuppet, altså om een og samme person. Det
har vi såmænd set før her i gruppen, at en person sendte støtteindlæg
til sig selv ;). Men som regel ser det udtil at der bare er tale om,
at nogle føler sig kaldet til at hoppe med på vognen, jeg fatter ikke
hvorfor.

Anyway, ,jeg kan godt huske CeeJay fra tidligere og han plejer, som
han selv så rigtigt skriver, at skrive seriøse indlæg, så det er
naturligvis ikke fair at beskylde ham for at være en anden.

Desuden har Bo, i al den tid han har været på usenet, jævnligt måttet
høre for sin stavning, så man skulle tro han havde vænnet sig til det,
men næh nej, han bliver lige sur hver gang. Sært hva? Sært at man
bliver sur over korte, dumme indlæg, der udelukkende beskæftiger sig
med, hvorvidt ens newsreader har stavekontrol. Sært at man bliver sur
over generelt nedladende besvarelser, der tydeligt indikerer at
forfatteren af dem tror man er _dum_ blot fordi man er ordblind.

Nå, men FUT: dk.admin.netikette
--
FreYa

Fra : Jim

Dato : 09-02-01 18:36

Sikke en velkomst! Man bliver hurtig tændt :)
Undskyld, men jeg kan ikke se en eneste anklage angående stavning i
Christians indlæg.

VH Jim

Fra : FreYa

Dato : 09-02-01 19:35

"Jim" <Jim@mail.dk.>, skrev:

Hi Jim :)
>Sikke en velkomst! Man bliver hurtig tændt :)
>Undskyld, men jeg kan ikke se en eneste anklage angående stavning i
>Christians indlæg.

Det er ellers sjældent, når man sprøder forårsruller i ovne. Måske med
kaffe der rører i, eller hvis en sang der friller flamsk *G*. Der er
jo så meget sådan, men tydeligvis ikke så tit, for så ville, der tænde
_ret_ tit tror jeg, men som mening er nok udbredt blandt befolkninger
og er meget meget meget til højre for flertallet.

Eller som jeg sagde til Kierkegore den anden dag:

"There's nothing Niezsche couldn't teach 'ya 'bout the raising of the
wrist. Socrates, himself, was permanently pissed. "

EOP
--
FreYa
ps. It's life, Jim, but not as we know it...

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-02-01 01:37

[Der bliver snakket om Bo's evne til at tale sort når det ikke er så heldigt
og visse åbenlyse uhensigstmæssigheder vedrørende fornævntes stavning]

FreYa :

Jim:
> Sikke en velkomst! Man bliver hurtig tændt :)
> Undskyld, men jeg kan ikke se en eneste anklage angående stavning i
> Christians indlæg.

Der var ingen .. Hvordan folk staver er for mig bedøvende ligemeget i en
diskussion - Det er deres budskab der betyder noget.
Derimod er det svært at tyde sort snak og jeg prøvede virkelig at tyde hvad Bo
forsøgte at få ud men måtte melde pas.

Jeg kunne ellers godt følge starten med at det synes mere tydeligt på en mand
om han har seksuelle spændinger han trænger til at komme af med end det gør på
en kvinde.
Jeg var dog uenig .. en rejsing hos en mand betyder ikke nødvendigvis at han
er ophidset .. jeg vågner f.eks hver morgen med en "morgenfed" som det så
usmukt hedder på slang ( I øvrigt et sundhedstegn .. det hænder åbenbart ofte
for os virile unge mænd ) .. uden at være ophidset.

Men jeg ønskede stadigt at komme med et svar på hans udlæg , så derfor bad jeg
om at han forklarede sig tydligere ...
og SÅ var det at han som FreYa udtrykker det : Tiltede.

Mvh
CJ

Fra : Chokmah

Dato : 08-02-01 06:09

On Tue, 6 Feb 2001 22:48:06 +0100, "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote:
idoten forsatte :

>Bo.. Du er _noget_ hurtigt ude her med beskyldninger ..
>.. Jeg havde bestemt ikke ventet at blive svinet
Nå men det blev du !
>til da jeg udbad mig mere information.
Nytte løst du ville arldirg have fattet det !
>Og er din vrede engentligt rettet mod mig ?
Ja nu er den sgu - den er gåed i arv !

>Hvem er "Gergen" ? Og hvad har han/hun gjort dig ?
En flame nar der deler samme borglige navn som dig

>Jeg bryder mig ikke om dine beskyldninger, trusler,
sikke noget lort
>racistiske forudfattede bemærkninger om svenskere
de skriver ellers så fint herinde
>og grundløse nedgørende hentydninger
>omkring min intelligens.
ja nu har jeg kiggt nogen af dine hingange indlæg igenem - mage til
trivilet pis skal man sgu søge længe efter

>Jeg synes det er dårlig takt fra din side.
hl din eksistens er en dårlig - joke - hvorfor jeg syntes takten er
helt naturlig !!!
>Og du må da også kunne huske mig ..
nope men hvis du siger det så sider jeeg da i grunden og fortryder
mine grovheder....
> [...]
>Ydermere har jeg altid underskrevet mig som enten Christian 'CeeJay' Jensen eller mit
>fulde navn - Christian Cann Schuldt Jensen.
jow men det var da rart vi fik det på det rene !
>Og altid saglige indlæg og kommentarer.
>Du har da også svaret på mine indlæg før .. og med betydeligt mere pli end denne slandren.
jamen jeg trode også du var en anden :)
ind den jeg sider og tror / ved du ikke er !
>Og angående 1999 & 2000 så boede jeg i udlandet ( Sverige .. faktisk .. ikke et ondt ord
>om dem tak. )
pis med dig ALLE svensker er nogen svin :) og hvis jeg har lyst til
at skrive at svenskerne historisk bevisligt er nogen nazi svin så
ladeer det sig jo næppe redigere af at du synets de er skide flinke !
men under anden vrdens krig sendt svinnen faktisk alle norsk modtænd
mand & kvinder tilbage til norge og forhånds ointerede gastopo deer
hentede dem ved modtagelsen - de fik selv deet geniale indfald at
skrive j i jørdernes pas og har faktisk skadinaviens mest udbredte ny
nazistike antal 9 ud af 10 gange de sender et indlæg i denne gruppe -
så er det en flad flame....
>og havde ikke adgang til denne nyhedsgruppe uden større besvær.
nej det var well forbudt ?