En god start på ugen
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 06-05-02 12:09

Jeg synes jeg vil dele min lille oplevelse med andre. Tideligt her til
formiddag tog jeg til byen for at handle, på vejen ned har vi en grøn
plads med bænke hvor folk kan sidde, da jeg kørte forbi så jeg i farten
en lille hvalp der løb forskræmt rundt, da jeg er dyre-ven og har selv
hund, stod jeg af min cykel og gik stille og rolig over gaden og satte
mig på hug og begyndte at snakke med hunden som var en Beagle på 4 mdr
efter lidt snak frem og tilbage kom den hen til mig og jeg kunne tage
fat i den. Hunden havde halsbånd på og hed Fie. Fie havde et
telefonnummer, jeg tog min mobil frem og ringede på det nummer som Fie
havde på sit mærke, Fies søstre tog telefonen og blev meget glad og
begyndte at græde, over at jeg havde fundet deres hund, jeg lovede at
blive ved Fie indtil de kom, da de boede i den anden enden af byen.
Vi - Fie og jeg - satte os ned og talte om ting og sager. Fie var en
dygtig hund, der forstod at Mor var på vej. Efter lidt ventetid kom Fies
forældre og lille søstre, og sikke en gensynsglæde fra dem, de havde
ledt i over en time efter hende, det viste sig at Fies søstre havde haft
konfirmation i går, og her til imorgen var de igang med at tage festtelt
ned og Fie var blevet bange over det der skete, så i et lille øjeblik
var hun kommet ud af syne og løbet væk. Som sagt var Fam glad for at se
deres hund igen, de takkede mange gange og i samtalens løb må jeg have
fortalt, at jeg boede lige i nærhed, for hertil middag kom Fie med en
stor buket blomster til mig, jeg blev virkelig rørt over den tanke.
Så det var en god start på ugen
Hilsen Lise

Fra : x Vuf x

Dato : 06-05-02 18:28

Mon, 6 May 2002 11:08:52 +0000 (UTC), Lise Grønbæk wrote:

> [...]
>fortalt, at jeg boede lige i nærhed, for hertil middag kom Fie med en
>stor buket blomster til mig, jeg blev virkelig rørt over den tanke.

Dejligt læsestof!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com nospam@sonpet.com

Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy. Svar efter spørgsmålet!

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-05-02 21:11

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse
> Mon, 6 May 2002 11:08:52 +0000 (UTC), Lise Grønbæk wrote:
> Dejligt læsestof!

Hej Sonja

Vi kan kun være enige.....
men kunne du ikke være sød at gå lidt mere op i at
skære unødvendige ting væk ... så man ikke skal køre gud ved hvor
mange linjer ned for at se dit indlæg .. det irriterer kun og er
unødvendigt stof at hente ind ..

Smil fra Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 08-05-02 08:27

Mon, 6 May 2002 22:10:51 +0200, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>skære unødvendige ting væk ... så man ikke skal køre gud ved hvor
>mange linjer ned for at se dit indlæg .. det irriterer kun og er

<Suk>

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-05-02 08:50

> <Suk>

Nå ja det kan da godt være det irriterer dig lidt at få at vide .. men
det er altså ikke særlig god netettikette at lade 23½ line stå
ubeskåret og så lade sit svar fylde en lille linie ..
Havengoddaghils fra Ami