MS Windows
briani 27239
Gendannelse af brugerflade i Win 98
Fra : pc-45

Dato : 06-05-02 11:46

Jeg administrerer et antal PC-ere på et kursussted. Vi har forsøgt
forskellige modeller omkring beskyttelse af pc-ens opsætning. Vi har bl.a.
brugt Lentens Reborn kort, som gendanner pc-ens harddisk ved hver genstart.
Men vi kunne godt tænke os en mere fleksibel løsning, hvor brugeren kan
installere programmer og gemme på harddisken uden at disse ændringer er væk
ved næste opstart. Så kom jeg til at tænke på, at i gamle dage da det hed
Windows 3.1 kunne man blot gemme en masse *.ini filer i en skjult mappe. Ved
opstart kopierede man disse filer tilbage til deres oprindelige placering,
så brugerfladen og indstillingerne blev som før. Men nu ligger disse
oplysninger vel i registreringsdatabasen eller hvad.

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 06-05-02 19:35

> Jeg administrerer et antal PC-ere på et kursussted. Vi har forsøgt
> forskellige modeller omkring beskyttelse af pc-ens opsætning. Vi har bl.a.
> brugt Lentens Reborn kort>

hejsa
Jeg ved ikke om HD98copy måske var noget ,har selv brugt den
fandt på www.fpc.dk under IT/ nyttige programmer.Jeg ved nu
ikke om jeg må linke der til, men har nu gjort det.

Jens