Hjælp !!!
Fra : Pussy ETR

Dato : 05-02-01 19:32

Hvor er "dk.binaer.erotik" og "dk.binaer.erotik.film" henne ????????

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 05-02-01 21:53

On Mon, 5 Feb 2001 19:31:59 +0100, "Pussy ETR"
<langeskov@jubiipost.dk> wrote:

Øhh Hi jeg tilskirver dit indlæg et MEGET RIGEMELIGT panik anfald -
det høre ikke lige hjemme her ... men for at gøre en lang forklaring
kort du bruger som jeg tele dk

>Hvor er "dk.binaer.erotik" og "dk.binaer.erotik.film" henne ????????

og tele dk s news køre FOR DET MESTE som lort efter asdl eller hva fan
det heder er kommet på ... jeg kan ikke komme på napster overføre
filer endsige finde de grupper du taler om ind til min kærste som
udemærker sig ved at være et geni - sagde at jeg skulle sætte :
: 193.162.153.117
i stedet for :news.inet.tele.dk
som news server og det virker sgu :)

fut følgningtil etc :dk.edb.internet.udbydere
ikke aT jeg vil anbefale at starte en diiskusion der - det er meget
usaglige mennekser - hvor de er en 7-8 stk der sider og korspondere
med hinanden og tager det meget perosneligt som tæt på en fornærmelse
som hvis man skirver indlæg ... men i mangel af bedre da vi jo ikke
har en OT gruppe :)
MvH
Chokmah

Fra : Bonfils

Dato : 05-02-01 21:58

Pussy ETR <langeskov@jubiipost.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:95mrk4$t1u$1@news.inet.tele.dk...
> Hvor er "dk.binaer.erotik" og "dk.binaer.erotik.film" henne ????????

De lever sikkert i bedste velgående på en anden nyhedsserver end den, du
kobler op til...

TeleDanmark har i hvert fald lige ryddet gevaldigt op i deres udbud og jeg
savner også en del - uden at jeg dog vil gå i detaljer...

--
http://bonfils.com
http://mp3.com/bonfils