mp3
Fra : HR

Dato : 06-05-02 11:11

spørgsmål 1. hører spørgsmålet hjemme her
spørgsmål 2. hvilket program skal man bruge til at
lave wma musik om til mp3 musik

den sved
eller hvad

så er det slut
http://home.att.net/~cecw/lastpage.htm

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 06-05-02 12:52

> spørgsmål 2. hvilket program skal man bruge til at
> lave wma musik om til mp3 musik

Du kan vel altid bruge winamp. Lav en playlist med det du skal have
konverteret, vælg disk writer som output, og konfigurer det til at
skrive som mp3. Og husk at slå repeat fra, eller tager det lang tid før
du er færdig (afhængig af hvor meget diskplads du har).

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : HR

Dato : 06-05-02 13:23

"Jakob Møbjerg Nielsen" <jakob@dataloger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du er færdig (afhængig af hvor meget diskplads du har).
----
>jeg skrev det samme i dk.velkommen fordi
jeg ikke vidste bedre
han svarede ikke på spørgsmålet men sagde
at man jo kunne blive upopulær hvis der var
en der havde spurgt om det samme.
upopulær. det var jo ikke med vilje

tak for svaret