MS Windows
briani 27239
hvordan får jeg mine mails med fra w98 til~
Fra : Jimmi Graffe

Dato : 06-05-02 11:24

Jeg har lige formateret min harddisk og installeret windows xp, men vil
gerne have mine mail fra outlook express med. Fra min tidligere version,
w98, har jeg kopieret filerne indbakke.dbx og sendt post.dbx som jo
indeholder disse mail, men hvordan får jeg dem over i den nye version?

Venlig hilsen

Jimmi

Fra : Klitgaard

Dato : 06-05-02 11:27

"Jimmi Graffe" <jimmi@graffe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> w98, har jeg kopieret filerne indbakke.dbx og sendt post.dbx som jo
> indeholder disse mail, men hvordan får jeg dem over i den nye version?

OE i XP -> Funktioner -> Indstillinger -> Vedligeholdelse -> Lagringsmappe.
Her kan du se hvor du skal lægge *.dbx filerne.

--
....Klitgaard

Fra : Sorensen

Dato : 06-05-02 16:42

Jeg gjorde det at jeg sendte alle mails til mig selv inden jeg formaterede
harddisken og så hentede dem med min nye Win Xp, men måske er det ikke det
nemmeste, men dog en sikker måde at gøre det på.

Ib

Fra : Homer

Dato : 06-05-02 16:46

"Sorensen" <ibib@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gjorde det at jeg sendte alle mails til mig selv inden jeg formaterede
> harddisken og så hentede dem med min nye Win Xp, men måske er det ikke det
> nemmeste, men dog en sikker måde at gøre det på.

Beholdt de den korrekte oprindelige afsender, eller endte de alle med at
være anført som afsendt af dig selv?

VH
Homer

Fra : Madsen

Dato : 06-05-02 18:11

Jimmi Graffe skrev:

> [...]
> tidligere version, w98, har jeg kopieret filerne indbakke.dbx og
> sendt post.dbx som jo indeholder disse mail, men hvordan får jeg

Der er flere måder at gøre det på, men når du alligevel skal skifte til
WinXP så ville jeg nok bruge guiden som hedder overførsel af filer og
indstillinger.

<http://www.microsoft.com/danmark/support/xmlkb/da306/1/86.asp>

Hvis du kigger i gruppen:
<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> så vil du
finde mange indlæg som handler om netop dette emne.

Madsen.

Fra : Noller

Dato : 06-05-02 18:22

Hvis du har dine *.dbx filer intakte
starter du bare outlook - klikker på Filer -
importer - meddelelser.
Herefter angiver du bare hvor lagringsmappen
er og så kører det helt af sig selv.

Noller.