Billig camping i DK med telt ??
Fra : Hanne Hansen

Dato : 06-05-02 07:27

Vi har netop "investeret" i et brugt villatelt til vores lille familie (2
voksne og 2 børn på hhv 9 og 8 år).

Er der nogen der har kendskab til billige steder i Danmark, hvor man kan
campere med et sådant "monstrum" ? Altså billigere end de gængse
campingpladser.

Vi leder efter et sted med følgende faciliteter:

adgang til koldt vand
adgang til wc
evt. adgang til køkken
gerne i nærheden af noget vand (sø/strand eller lignende)

Modtager meget gerne tips med priser/kontaktoplysninger pr. mail.

Mvh

H. Hansen
Ejby (Fyn)
hhoffice@mail.danbbs.dk

Fra : Steen Larsen

Dato : 06-05-02 10:06

Nu skriver du ikke om I kører på cykel eller i bil. Ellers vil jeg anbefale
bogen "overnatning i det fri", med 753 små enkle og bilfri teltpladser.
Faciliteterne er ikke luxuxs, men de er en stor oplevelse.
/Steen

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 06-05-02 21:22

Jeg synes du skulle gå ind på www.backtonature.dk
Foriøvrigt synes jeg også, at flere af de danske campingpladser driver
rovdrift på campisterne, når de laver dyre faciliteter så burde de tage
entre fra dem der bruger disse faciliteter og ikke fra alle campister, bl.
andet derfor mener jeg at backtonature pladserne er dejlige, vi med
campingvogne har jo selv faciliteterne med, og der er rimelige forhold for
cykelcampister også.

Jeg har hverken brug for badeland eller svømmepøl og hoppepuder, så derfor
undgår jeg også campingpladser med mere end to stjerne og allerhelst bruger
jeg backtonaturepladserne.