Kritik
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 06-05-02 00:26

Til Pia,
For det første har jeg forstand, for det andet nedværdiger jeg mig ikke
til at kravle.
Og m.h.t. kritik, du bestiller snart ikke andet end at kritiserer og
være gammel klog i alle dine indlæg, så snart der er nogen, der siger
dig imod.
Og så kan jeg berolige dig med, at jeg aldrig, aldrig, aldrig nogensinde
vil købe en hund/hvalp hos dig, som du har opdrættet og præget.
Jeg stopper, når du stopper.

Lise

Fra : Ole

Dato : 06-05-02 05:04

Må¨ske var det en ganske god ide, at svare i selve indlægget??????

Fra : Annika Pedersen

Dato : 06-05-02 07:57

Nu har jeg tiet hele weekenden, men ærligt talt er jeg blevet skuffet over
nogle individer i weekendens løb.
Har I ikke en masse andet at lave, end at udtrykke jer på et sprog, som selv
børnehavebørnene ved er forkert??
Jeg meldte mig til denne gruppe af 2 årsager: Den er dansk, Den er om
hunde..
Men overvejer nu, om jeg orker at skulle læse de diskutioner som er på det
niveau.
En ting er at være uening, men ærligt talt...

Annika
http://annika.dk

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 06-05-02 08:44

Jeg har sagt jeg stopper med den tråd ang. præning af hvalpe og blokeret for
et par der har skrevet her i Gruppen, da jeg ikke gider læse flere
personlige angreb - at andre fortsætter er kedeligt for hele gruppen - men
jeg kan ikke gøre andet end det jeg har gjort, vel ?

Pia

Fra : Alex Linaa

Dato : 06-05-02 09:26

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> personlige angreb - at andre fortsætter er kedeligt for hele gruppen - men
> jeg kan ikke gøre andet end det jeg har gjort, vel ?

Jo, du kan faktisk gøre mere!

Du kan sætte FUT til enten news:dk.admin.netikette hvor "problemer" om at
gebærde sig i nyhedsgrupper hører hjemme, eller til
news:dk.snak.mudderkastning hvor direkte personangreb hører hjemme.
Hvis du FUTTER dine indlæg, forsvinder svarene til den rette gruppe, og det
bliver mere stuerent her.

/Alex

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-05-02 09:35

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> news:dk.snak.mudderkastning hvor direkte personangreb hører hjemme.
> Hvis du FUTTER dine indlæg, forsvinder svarene til den rette gruppe,

Hej Alex

Hvordan FUTTER man egentlig et indlæg .. ja undskyld jeg spørger så
dumt men jeg aner det altså ikke .. gider du lige give opskriften ??

Havengoddaghilsfra Ami

Fra : Alex Linaa

Dato : 06-05-02 09:51

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Alex
>
> Hvordan FUTTER man egentlig et indlæg .. ja undskyld jeg spørger så
> dumt men jeg aner det altså ikke .. gider du lige give opskriften ??

Hej Ami.

Det er godt nok lidt off topic, men lad gå.
Hvis du bruger Outlook Express vil der når du trykker "Svar til gruppen"
eller laver et nyt indlæg være nogle felter øverst:

Nyhedsserver, nyhedsgrupper (som er der hvor meddelelsen havner), og
sluttelig "Opfølgning til". Hvis du skriver en anden nyhedsgruppe i
"Opfølgning til" vil svarene på dit indlæg havne i denne nyhedsgruppe, og
ikke i den oprindelige.
Det er god tone at gøre opmærksom på man FUTTER i indlægget, så personer der
eventuelt svarer har en chance for at vide hvor deres svar havner.

venlig hilsen
Alex Linaa

FUT til news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 06-05-02 11:20

> [...]
> news:dk.snak.mudderkastning hvor direkte personangreb hører hjemme.
> Hvis du FUTTER dine indlæg, forsvinder svarene til den rette gruppe, og

flere nyhedsgrupper - Iøvrigt skulle jeg have brugt ordet killfilter, der er
en god ting at benytte sig af ! Jeg kan varmt anbefale det

Pia

Fra : Alex Linaa

Dato : 06-05-02 13:29

> flere nyhedsgrupper - Iøvrigt skulle jeg have brugt ordet killfilter, der
er
> en god ting at benytte sig af ! Jeg kan varmt anbefale det

Nu behøver du jo ikke forfølge personligheder i andre nyhedsgrupper, men det
holder stadig irelevante diskussioner væk fra hundegruppen.

Killfiltret er en fin opfindelse, men i "hidsige" debatter får man blot
svar-på-svar, og så er man jo lige vidt.

Vi er i aller højeste grad off topic, så jeg FUTTER den over i

vh
Alex

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 06-05-02 23:05

"Annika Pedersen" <newsgroup@annika.dk> wrote in message

> Nu har jeg tiet hele weekenden, men ærligt talt er jeg blevet skuffet over
> nogle individer i weekendens løb.
<<Hej Annika, Helt enig dit indlæg, men der skal være plads til både
positive ting, men også positivkritik. Men jeg som alle andre bider
igen,
når nogen bider mig.<<
> Har I ikke en masse andet at lave, end at udtrykke jer på et sprog, som selv
> børnehavebørnene ved er forkert??
<<Børnehavebørn er slet ikke advancerede nok til den slags. Jeg er en
årgang 49, og behøver ikke at tage ved lære af usaglige meninger.<<
> Jeg meldte mig til denne gruppe af 2 årsager: Den er dansk, Den er om
> hunde..
<<ja det har du ret i<<
> Men overvejer nu, om jeg orker at skulle læse de diskutioner som er på det
> niveau.
<<Det er jo op til dig selv ikke<<
> En ting er at være uening, men ærligt talt...
> << ja det danske sprog er herlig ikke???????
<<Lise<<